Ko2Phone Telefondan Knight Online

Sizlere en eski projelerimden birinden bahsetmek isteyeceğim çünkü ben de anlamı gerçekten çok fazla. Eminim yaşıtlarım, 2000li yılların başında hayatımızı çalan ve çoğu kişinin fen lisesi hayallerini yok eden oyun Knight Online‘ı hatırlıyordur. Evet itiraf edeyim ki arada sırada boş kaldığımda Maradon’u ziyaret ederim 🙂 Fakat XCode tecrübesi için Macbook’a geçtikten sonra belli bir süre ara vermek zorunda kaldım.

Proje geçmişimi düzenlerken  denk geldim ve hemen yazmak istedim. O zamanlar online hile forumlarında yaptığım paylaşımlardan birini aynen aktarıyorum buraya.


Merhaba Arkadaşlar

Önceden de sizlere konu açıp üzerinde olduğum projeyi anlatmıştım %90ı tamam demiştim. Müjdeyi veriyorum %99 u tamam ve paylaşıma hazır durumda. Ha o %1 aklınıza takılmasın onu da aşağıda belirteceğim.

Ko2Phone nedir ne işe yarar?

Öncelikle program deneme sürümündedir. Yani extreme özellikler eklenmedi. Demek değildir ki eklenemez. Ko2Phone size evde değilken veya pc başında değilken 5 Dk’da bir charınızda merak ettiklerinizi ‘PARA, EXP, LEVEL, CAN, HP, MP’ sizlere sunucak. Yani;

Item satılmış mı?
Char ölmüş mü?
Dc olmuş mu?
Level kaç?
Char ölmek üzere mi?

Bu sorularınızın cevaplarını tek tuşa basarak öğrenebileceksiniz.

Programın kullanımı da çok basit.

Sizin için geçerli bir id girip >>> tuşuna basmak.

Hemen sonrasında ise ID yükle tuşuna 1 Kere basmanız kafi!
Tuşa bastığınız anda verileriniz yollanmış olacak.
Sayaç 300den(5dk) geriye saymaya başlayacak ve 0 olduğunda bilgileriniz güncellemiş olacak.

Oyundan Bir Görüntü

Telefondan bir görüntü (S4 Zoom)

Dipnotlar:
Öncelikle mutlaka ama mutlaka VB6 idnizi lütfen kimsenin tahmin edemeyeceği şekilde girin ki başka biri sizin id nizi girerse verileriniz çakışır.(Örn:egemen26amrcp)

Telefondan açacağınız programda id sorguladığınızda ilk baş sizlere NULL değerler dönecektir. Aldırmayın ilk bağlantı yapılırken bi 2 3 sn bekletiyor. Bekleyin 2 sn ve tekrar sorgulaya basın bilgileriniz elinize ulaşacaktır.

Peki bu programı kullanmam için ne lazım ? Sadece android işletim sistemine sahip bir tablet-pc-telefon. Şu an ülkemizde %70 android kullanıcı olduğunu biliyorum. Çoğu kişinin işine yarar diye umuyorum.

İndirdiğiniz rar’ın içinde 2 tane dosya var biri .exe biri .apk apk olanı telefonunuza atacaksınız. .exe olan malum zaten win7/8 kullanıcıları yönetici olarak başlatsın.

NOT: VB6 eki osmanlıbotsource editidir. Yapan her kimse hakkını helal etsin.

Dosya.tc – cretsiz, Hzl ve Kolay Dosya Paylam

Sizden ricam öneri ve görüşleriniz…
Su anlık ücretsiz host kullanıyorum eğer ki işinize yarar ve ilgi büyük olursa ayın 15inde kartım sıfırlandıktan sonra paralı host alıp, daha düzgün şekilde eklentileri ile birlikte(Telefondan pc kapat, town at, oyundan çık vs) tekrar güncelleyeceğim.


Şu heyecana bakar mısınız ya 🙂 Sabaha kadar elimde telefon, itemler satılmış mı diye. O zamanlar tabi Android Studio daha elinde emzikle geziyor ve piyasaya da bu kadar hakim değil. Eclipse kullanıyorum Android programlama için. Tabi benim de elimde emzik, PHP-Webservis kavramı Çince gibi geliyor. Sırf PHP’den kaçmak için bu projede imkansızı başarmıştım. Bilirsiniz Javada JDBC kütüphaneleri vardır DB bağlantıları için. Fakat Android’de güvenlik sebepleri yüzünden çalışmaz. Çünkü JDBC’de connection parametrelerini kabak gibi yazmanız gerekir. (Tam hatırlamıyorum fakat sanırım APK’nın çok rahat source koduna ulaşılabildiği içindi.) Ben o kütüphaneyi bu projeyi tamamlama gazı ile Android platformunda çalıştırdım. Hatta günler süren araştırmam sonucu stackoverflow’dan yardım aldığım kişi de Türk çıkmıştı 🙂

Niko’ya da buradan selam olsun o zaman.

Güncel olarak Knight Online PVP işleri ile uğraşan arkadaşlar, sizler için mobil altyapıyı kurmak için gönüllüyüm, ücret de talep etmiyorum. Haberiniz olsun 🙂